maanantai 11. tammikuuta 2010

Tunnustuksia ihanille blogeille

Tein viime viikolla hieman toisentyyppisiä käsitöitä kuin yleensä. Olen katsellut ihaillen blogeissa olevia tunnustuksia ja olen halunnut muistaa täällä internetissä olevia upeita blogeja. Kuvankäsittelyohjelman käyttäminen muistuttaa käsitöiden tekemistä, sekin on hauskaa ajanviettoa!

Olen hieman epävarma siitä, miten näitä tunnustuksia pitää jakaa. Lähetin tänään tunnustuksen Sadulle sähköpostitse, mutta päivitän ne samalla myös tänne blogiini.

Tämän koiramaisen tunnustuksen saa lisäksi Pappi puikossa. Myös Romulus saa tämän tunnustuksen, vaikka luulenkin, että hän mielummin ottaisi kissa-aiheen vastaan. :D


Ruusuaiheinen tunnustus menee Olivienolle, Ellille ja Auralle , Tiinalle ja Limelle.

En vaadi mitään erityistä tunnustuksen saajilta, toivon vain että nämä ilahduttavat päiväänne. Tunnustuksen voi jakaa vapaasti eteenpäin heille, jotka ovat mielestänne sen arvoisia! :)

Luontoäiti on ilahduttanut viime viikkoina. Ulkona on upean kaunista, maisemat ovat aivan kuin satukirjassa. Sielunhoitoa keskellä talvea.



5 kommenttia:

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta; hau-hau itsellesi :D!

Olivieno kirjoitti...

KIITOS! Ilahdutit päivääni, olen otettu! Ihana motto, osu ja uppos!

Tiina kirjoitti...

Hei, mitä mun blogi ihana? KIITOS! Tosi kiva kuulla että tykkäät siellä käydä ja lukea mun löpinöitä. Koitan jaksaa päivitellä vähän useammin, loppuvuosi kun meni ihan penkin alle tuolta osin.

Elli ja Aura kirjoitti...

Suuri kiitos meidän molempien puolesta! Ilahdutit ehdottomasti ja paljon :)

Käsityöperhonen kirjoitti...

Mukavaa kuulla, että tunnustukset ovat ilahduttaneet teitä! Mukavaa talvenjatkoa kaikille teille! :)